Bloggandet

Jag är grymt dålig på att blogga nu.


Jag är grymt stressad. Hinner aldrig slappna av. Slappna av, vad är det för något?


Lucian är över nu. Det känns väldigt skönt, men även tråkigt. Det har varit många sena kvällar, men vi har haft väldigt kul när man tänker efter:)


Nästa gång är det jag som är lucia:) Känns ju kul:)


Jag sitter i skolan nu iallafall. Jag har dans på schemat nu. Trodde vi skulle dansa idag och sedan ha lite betygsnack, men icke då. Det vart bara betygssnack. Så nu sitter jag här och har två timmar hål:P


Betygsnacket fick jätte bra:) Fick MVG, det trodde jag inte:) Jag fick dessutom reda på att jag låg i top 3 på det skriftliga dans provet jag gjort:) Och det trodde jag verkligen inte! Kändes jätte dåligt när jag gjorde det:P


Läraren tyckte iallafall att jag hade gjort mycket framsteg, varit positiv, gjort mitt bästa och visat att jag tycker det är kul:) Jag älskar dans! Jag vill börja dansa igen!


Förlåt om jag inte bloggar så mycket, jag ska försöka skärpa till mig! Men de gånger jag tar till bloggen är då jag mår dåligt. Då jag känner att jag behöver skriva.


Nu mår jag inte dåligt, tvärtom, jag mår jätte bra! Jag är kär och galen:) Kär i min underbara Lukas:) Den som gör mig lyckligast av alla:)


Puss hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0