Kärleksgudinna

"Belinda, du är som en kärleksgudinna"


Dessa ord fick jag höra idag. Det värmde faktist väldigt att höra:) "Du är så snäll, omtänksam och kärleksfull"


Jag är bara glad om jag kan göra något för mina vänner<3


Dock så rivdes den glädje muren direkt. Jag blev riktigt besviken. Det var då någonting som jag inte trodde om dig. Men du fortsätter att överraska, och det blir bara värre och värre saker.


Jaja...lucian har kommit igång och det känns kul:) Börjar känna lite julstämmning nu, men inga julklappar är köpta:/ Kommer vara sista minuten som vanligt:P


UF går bra också, känns skoj att vara igång:)


Nu ska jag väl försöka sova, god natt:)


Puss hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0