Nu

Det är när man ligger sjuk hemma, känner sig alldeles jävlig och äcklig som man saknar att ha någon.


Den speciella någon som skickar sms, "Älskling bli frisk nu. Jag saknar dig. Jag tänker på dig hela tiden".


Den speciella någon som skiter i att han själv blir sjuk och vill träffa en ändå. Den som verkligen vill träffa en trots att man inte orkar duscha, ligger blek med håret och alla håll och bara klagar.


Den speciella någon som står ut med äns gnäll, pussar en, håller om en och gör allt man inte orkar göra själv.


Verkligen den speciella som visar sin kärlek trots alla hinder och hur jobbig, ful och äcklig man än är. Den som verkligen älskar en av hela sitt hjärta.


Den som ser en som kvinnan i sitt liv, den man alltid vill vara med en, den man vill bo med, den man vill skaffa en familj med, den som ser en framtid helt enkelt.


Jag önskar att jag hade denna någon, men han känns långt bort...


Puss hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0