Stjärnor

Vänner är som stjärnor, man ser dem inte alltid, men de finns alltid där.


Innan jag blev singel insåg jag aldrig hur många underbara vänner jag hade egentligen. Jag trodde jag verkligen bara hade en och denne var jag livrädd att förlora. När jag väl förlorade ville jag gå under jorden, jag hade ju ingen annan...


Den dagen grät jag i fyra underbara vänners famnar. Jag fick höra tröstande ord och fick så många kramar.


Den natten hämtade en ängel mig och lät mig sova hos denna. Även om jag inte kunde sova så kändes det så mycket bättre.


Jag gick till skolan, som singel. Mina lärare lyssnade och förstod. Men bara en vän visste. de andra märkte inget. Jag höll masken, jag ville vara stark.


Den andra natten kom en ängel och sov hos mig. Pratade, pratade och pratade.


Under mina dagar som singel har jag fått så många sms. Så många som brytt sig. Så många som frågat hur jag mår och gjort allt för att få mig på andra tankar.


Jag har fått så många kramar, så mycket peppande ord.


Ni har verkligen gjort allt för mig<3



Du är värd bättre. Du är underbar. Du är vacker. Du är så snäll. Du är stark. Du är bäst. Du är älskad. Du kommer finna något positivt av det hela.




Bara några utav era ord. Ni har hjälpt mig så mycket. Ni har stöttat mig, ni har fått mig att må så bra.


Ni gör mig stark, ni lämnar mig aldrig. Jag älskar er<3


Ni får mig att må bra. Ni gör allt. Jag blir lycklig av er<3


Tack<3



Puss hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0