Tack<3

Jag hade en grymt trevlig kväll igår. Det var hur underbart som helst!


Tanken var ju att vi skulle börja festa lite i min lägenhet, sedan åka till stan och festa lite där och sedan krogen, men det blev inte som vi hade tänkt oss riktigt.


Vi blev kvar i lägenheten hela kvällen, men vi hade hur trevligt som helst trots detta! Det var ett riktigt super gäng det här!


Inatt öppnade jag mig som jag aldrig gjort någonsin. Jag har aldrig berättat så mycket personligt för någon förut. Jag känner en sån lättnad i kroppen nu efter natten, var så otroligt underbart skönt att prata. Varför gör jag inte detta oftare?


Jag är grymt tacksam över vad ni gjorde inatt! Snäller upp till 1000 när jag verkligen behöver det. Att jag fick prata med dig inatt är bland det bästa jag varit med om. Jag mår bra idag. Riktigt jävla bra. Tack vare dig<3 Tack vare er<3


Det här kommer hjälpa mig gå vidare




Puss hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0